BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 17, 2009

ayusri



Dah lama nak tulis pasal rumahtangga aku.Tapi mindaku beku setiap kali nak menulis tentang itu.Duduk mengadap pc sampai berjam-jam tapi takde apa yang ditulis.Mungkin sebab aku rasa takde apa-apa yang menarik untuk aku ceritakan tentang hubungan ini.Kelakarnya rasa..imbas kembali perkenalan kami dulu,aku dan suami ditemukan atas dasar kawan pada kawan.Masa tu aku sedang mengalami ‘patah hati tahap dewa’..hahaha..menerima cadangan mak masa tu pun separuh hati je.

seingat aku...rasanya tak pernah aku clarify sebagai DATING..kawan punya kawan kami terus bertunang dan melangsungkan perkahwinan tiga bulan lepas tu.Memang takde rasa cinta waktu mula-mula kenal dia dulu,yang ada cuma rasa confuse,takut salah membuat pilihan..sangat fobia untuk aku membuat pilihan sekali lagi.Tapi perasaan sayang dan cinta itu lahir sedikit demi sedikit bila mula mengenalinya.macam orang selalu kata, ‘tak kenal maka tak cinta’

dan itulah,suamiku..juga papa kepada anakku..Dia,walaupun tidak menepati lelaki idamanku tapi sentiasa menyediakan bahunya untuk ku sandarkan segala keluh kesahku,yang selalu membuatku senang dan selamat, dan tidak pernah membuat aku rasa jauh darinya.Dia tidak indah di mata,tapi dia menggetarkan jiwa.semoga kita kekal hingga ke syurga.insyaallah.

No comments:

Post a Comment