BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 17, 2009

kakak nak baby lagi...


Hadis riwayat Anas bin Malik ra.:
Sesungguhnya Allah Taala mengutus seorang malaikat di dalam rahim. Malaikat itu berkata: Ya Tuhan! Masih berupa air mani. Ya Tuhan! Sudah menjadi segumpal darah. Ya Tuhan! Sudah menjadi segumpal daging. Manakala Allah sudah memutuskan untuk menciptakannya menjadi manusia, maka malaikat akan berkata: Ya Tuhan! Diciptakan sebagai lelaki ataukah perempuan? Sengsara ataukah bahagia? Bagaimanakah rezekinya? Dan bagaimanakah ajalnya? Semua itu sudah ditentukan dalam perut ibunya..


Anak aku yang pertama..selalu cakap "mama, semalam kakak ngigau ada babyyyyy" betapa excitednya dia nak adik lagi..bagi dia cam senang jer..hari-hari sebut pasal baby. Aku plak rasa cam nak ngandung lagi tapi bila duk pk pasal keje..beh-beh lagi tenaga-tech dapat contract 3+1 with EPMI aku mula rasa senak kepala..adularrr. Apapun aku akan terima seadanya pemberian dariNYA. Kalau ada aku terima kalau tak de nak buat camner.

Buat anak-anakku..Fathin Norsyuhadah + Faqihah Nursyahirah..mama dan papa akan buat yang terbaik untuk kalian. Semoga kalian akan jadi anak-anak yang solehah.

You are my sunshine..

No comments:

Post a Comment