BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 23, 2009

Sekadar Bicara Untuk Mencari Ketenangan..

Kalau apa yang bakal aku tulis ni kacau bilau..tu tandanya kepala hotak aku pun mcm tu. Aku tak tahu menilai sejauh mana kematangan aku sendiri. Mungkin bagi aku apa yang aku buat ni dah dikira betul tapi individu lain yang bersangkutan dgn aku tu pikir lain plak..Tanya dia...tak boleh nak jawab. So sampai bila-bila pun tak akan ada jalan penyelesaian. Dia suh aku pk sendiri... ye lar aku pk aku dah kira betul..kalau tuk diri sendiri tak ada masalah laa..masalahnya melibatkan org lain..tapi dia tak berani nak jelaskan..adussss peninggg. Pastu selalu ulang pasal silap aku...aku ni macam ni..aku ni macam tu tapi tak nak jelas secara details. Adil ker bagi aku??? Jangan nak hukum org lain kalau diri sendiri tak mampu nak atasi dan cari jalannya.

No comments:

Post a Comment