BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 28, 2009

its a Nice life..


Erm..Dah lama tak update...Yang paling penting just to share some word is Pregnant.
Syukur sangat-sangat sebab berjaya jugak peknan as per request. Setelah bersusah payah..hahaha. Apa pun harap aku berjaya till ending to delivered the baby with safe and a lots of sweet memories. Sure..peknan bagi aku suatu yang amat istimewa. Walau perut besar tapi still bagi aku nampak vogue..hahaha ( berlagak laa plak )..Musti ramai yang akan sayang dan ambil berat pada aku..walaupun sebelum ni aku tahu dan sedar mereka-mereka tak pernah abaikan aku. Tapi satu masalah jer bagi aku sekang ni...bila nak pakai baju asik duk pk nak pakai baju apa...suar apa...dah tentu-tentu levis dah kena block..huhuhuhu.

Apa pun aku tak sabar-sabar nak tunggu perut aku ni naik..hahahaha.

No comments:

Post a Comment