BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 23, 2009

Early 2010

kalu tanya ore gilo pun..dia akan wish bendo wak molek-molek belako..silap hb bendo yg mustahil..nok renang lautan api laa kunun...tu ore gilo..gilo banyok baso..gilo palo otok, gilo isim, gilo gigit lipar, dok kurang jugok wak tgh gilo bercinto..sampai lautan api akan ku renang...ni mukadimah jar..hehehe

For me..
Alhamdullillah..18/12/2009 genap usia aku 32 thn..hepi birthday to me. Syukur sebab DIA masih bagi aku peluang untuk hidup sampai 32 thn. Syukur sebab dia masih lagi bagi aku peluang utuk terus hidup ngan suami aku, Mak, anak-anak, kakak, abang, serta kawan-kawan yang lain.

Azam aku?
Simple..Semua org harap yang baik-baik gitu jgk aku. Aku harap rumahtangga aku akan sentiasa damai. Karier aku yang semakin maju dan berjaya. Hubungan ngan kawan-kawan agar sentiasa ceria. Dan yang pasti aku nak baby lagi kalau ada rezekiNYA.

Aku Kena Ubah...
  • temper..cepat naik marah tapi aku cepat cool
  • boros..ske shopping kekadang cam no limit...
  • mulut laser..kadang bagus tapi kadang leh buat org terluka
  • terlalu berterus-terang..hingga aku lupa ada hati yg terguris
  • kena pandai bahagi masa antara Rumah dan Karier..aku dah terlebih percentage pada kerja 70-30.
Semoga aku berjaya..Insya-allah.

No comments:

Post a Comment